De Groene BSO heeft in het kader van de Wet Kinderopvang een interne klachtenregeling opgesteld (zie hiervoor het Model klachtenreglement). Deze regeling beschrijft de werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten van ouders. Bij voorkeur maken ouders/verzorgers een klacht eerst bespreekbaar bij de direct betrokkene. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kan klacht ingediend worden bij de coördinatoren.
Dit kan enkel schriftelijk via het klachtenformulier.

Deze stuurt u per mail naar Bob Maassen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of Kasper Steenhorst (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Daarnaast is het ook mogelijk deze naar de oudercommissie van de betreffende locatie te sturen. Er wordt getracht de klacht binnen vier weken te verhelpen en tussentijds wordt u (bij voorkeur per mail) op de hoogte gehouden van de voortgang.

Tevens is De Groene BSO (Kinderopvang Ikke Ook Twee BV) aangesloten bij De Geschillencommissie. Vanaf 1 januari 2016 worden klachten hier behandeld. Ook klachten uit 2015 kunt u hier aangeven. De Groene BSO heeft een registratieovereenkomst bij de Geschillencommissie. Deze is in te zien in de map van de oudercommissie.

De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Tel: 0703105310
www.degeschillencommissie.nl

Hoe u een klacht indient bij De Geschillencommissie vindt u zowel op bovenstaande website, als op de website van het Klachtenloket Kinderopvang, te weten www.klachtenloket-kinderopvang.nl. Tevens kunt u op onderstaande afbeelding klikken voor meer informatie.